Doktoronline.cz - vše o zdraví a pro zdraví.


www.doktoronline.cz

Dotazy lékaři

Téma - Kožní problémy

Dotaz uživatele:

Pihy

Dobrý den, asi za poslední rok mi přibylo velké množství pih, zejména na rukou.Chtěla bych se zeptat jestli je zatím nějaká příčina a jestli se to dá ovlivnit(např vitamíny apod) nebo jestli je to dané.Užívám HA Chloe 1 rok, předtím Pramino.Také beru Viaderm.Moc děkuji za odpověď

Odpověď lékaře:

Vážená pisatelko,

pihy se většinou tvoří po provokaci UV zářením. Vzpomínejte, zda jste v posledních letech v letním období se příliš nevystavovala slunečnímu zářění. Kůže má paměť, může se jednat o následnou reakci po silném opálení i před řadou let. Také jsou ke tvorbě pih daleko více náchylní jednici se světlou pletí a lidé ryšaví. Co se týče vitaminů, snad jedine vitamin C., by mohl být určitou diskretní prevencí. Důležitá do budoucna je ochrana před UV zářením. Ke tvorbě pih a zvýšené pigmentaci také přispívá HA.

Zpět na přehled dotazů

Přihlášení



Zapomenuté heslo

Diskuse

23.07.2019 11:29 | adipex

Ahoj. Chtěla bych prodat 2 balení adipex retard, jsou to balení po 100 tabletách, v jednom balení 4 tablety chybí. Bohužel na adipex reaguji velmi zle. Jedno balení bych prodala za 2000,- popř. bych ho vyměnila za jiný lék na hubnutí (t3, clenbuterol apod.) zájemci pište prosím na: lenka.mary...

23.07.2019 11:09 | tram

jee tak ja to radeji snim :-D...

23.07.2019 10:59 | Bára

Koupim oxy...

23.07.2019 10:58 | Tereza

Obvykle se cena pohybuje 400-450 za 100mg. Kdyby někdo chtěl mám nějaké balení 100mg za 450,- klidně se ozvěte...

23.07.2019 10:40 | Lenka

Prodám léky na předpis.Pouze seriozní zájemci....

23.07.2019 10:02 | Andy

23.07.2019 09:41 | Tereza

Hodně drahé balení za 1000,- to Vám nikdo tady nekoupí...

23.07.2019 09:17 | Ivana

Nabízím vermox. siplava@seznam.cz...

© Doktororonline.cz | Reklama