Doktoronline.cz - vše o zdraví a pro zdraví.


www.doktoronline.cz

Dotazy lékaři

Téma - Kožní problémy

Dotaz uživatele:

Loupaní kuže na penisu

Dobry dan chci se zeptat,na penisu se mi loupe kuze a svedi me.Hdyz me penis svedi tak ssi ho drbu a pak si ho priserna rozdrapu a mam tam cerveny fleky ze kterych teče takova vodicka.pomozte prosim,k lekari se bojím,a existuje na to loupani kuze naky lek ktery bych si koupil v lekarne?

Odpověď lékaře:

Vážený pisateli,

na suchou, olupující se kůži na penisu Vám doporučuji mast calcium panthotenicum. Omezte mýdlo a shower gely, které vysušují kůži a podporují další loupání. Pokud se týče mycích prostředků, volte Dove mycí prostředky, které současně kůži zvláčňují.

Zpět na přehled dotazů

Slunečnicové brikety

Přihlášení



Zapomenuté heslo

Diskuse

19.10.2019 14:33 | Dames Emort

Ăäĺ çŕęŕçŕňü ńĺáĺ ëó÷řčĺ ńňĺęë˙ííŕ˙ ëĺńňíčöŕ â âŕřó ęâŕđňčđó...

19.10.2019 13:43 | Petra

Měla bych zájem ozvěte se mi prosím na e-mail děkuji...

19.10.2019 12:56 | Jan

Nabízím diazepam 10mg...

19.10.2019 11:46 | kat2

Koupím neurol 1mg, hypnogen či stilnox. Urgentní! pouze poštou prosím. Solidní jednání!!!...

19.10.2019 11:32 | Nikki

Koupim Augmentin a Metronidazol. Specha...

19.10.2019 11:00 | Petr

Nabízím Quetiapin,Venlaflaxin,Depakine....

19.10.2019 10:58 | kat2

zdravím, zbyly mi dvě nová balení Zaldiar, pokud má někdo zájem, prosím o kontakt na kat2michalova@gmail.com...

19.10.2019 10:42 | L

Koupím cokoliv s Tramadolem Praha Jakubmaly1@protonmail.com...

© Doktororonline.cz | Reklama