Doktoronline.cz - vše o zdraví a pro zdraví.

www.doktoronline.cz

Diskuse

Re: Poctivý prodejce-rada

Autor: Marťa | Vloženo: 2010-05-13 21:03:07

Dobrý večer
Četla jsem si Vaše zklamání při koupi prášků,jelikož i já jsi je chci pořídit,tak prosím o radu komu nenaletět.
Jaký byl meil který Vás podvedl
Moc děkuji

Autor: LL | Vloženo: 2010-05-13 19:40:35

neposilat ...krava jsem poslala na stejny ucet prachy a samozrejme nic...ticho po pesine

Autor: mirka PRÁŠKY NA HUBNUTÍ | Vloženo: 2010-05-05 09:26:45

Nabízím prášky na hubnutí, které fungují stejně jako lindaxa, meridie a adipex, jen jsou účinnější a bez vedlejších účinků. Odbourávají pocit hladu a chutě, částečtečně i tuky. Pište na clloette@email.cz

Poctivý prodejce-rada

Autor: Jiřina | Vloženo: 2010-05-04 20:17:34

Dobrý den,jsem nováček a sháním Meridii 15 mg.Můžete mi PROSÍM poradit v té fůře nabídek prodejců nějakého seriózního.Díky těmto stránkám jsem NEzaslala peníze na účet číslo:2157889003/0800 pan Borovec,jelikož zde byl označen jako podvodník,když jsem mu napsala,že peníze nepřevedu,ale má Meridii zaslat na dobírku,už se mi vůbec neozval.Děkuji všem za Vaše zkušenosti a rady.

Přidat reakci

Upozornění: server Doktoronline.cz neodpovídá za obsah příspěvků uživatelů ve volně přístupných rubrikách a obdobných službách tohoto serveru. Server Doktoronline.cz si vyhrazuje právo bez upozornění smazat příspěvek, který svým obsahem porušuje ustanovení zákona, obsahuje vulgarismy, hanlivá komolení jmen, urážky. Server Doktoronline.cz také neumožňuje obchodní nebo reklamní sdělení zveřejněné bez našeho souhlasu nebo sdělení směřující k neoficiálnímu prodeji léčiv. Takové příspěvky budou bez upozornění vymazány.

Lanžhot

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Poslední příspěvky

24.01.2021 04:01 | Marfusa

Prodám RITALIN Moc moc mi pomohl, a ráda bych to prodala někomu jinému aby mu třeba při studiích pomohl taky Nebojte se, nejde o podvod...

24.01.2021 03:47 | Marfusa