Doktoronline.cz - vše o zdraví a pro zdraví.

www.doktoronline.cz

Diskuse

Bolest zad pod levou lopatkou

Autor: Mili | Vloženo: 2011-11-22 06:50:14

Dobrý den, od září mě bolí záda pod levou lopatkou, chodila jsem na masáže,...nepomohly, tak jsem navštívila lékařku, řekla, že mám zánět svalu, dostala jsem obstřik a poslali mně k rehabilitační lékařce, ta mi řekla, že mám ztuhlá celá záda, že je to od páteře, tak chodím na rehabilitace (nahřátí,elektroléčba a cvičení na míči), cvičím i doma, ale žádný efekt to nemá, záda mě bolí stále, už i v noci, budím se
a nemůžu spát, koupili jsme si i nové matrace, ale opět bez efektu. Začínám mít obavy, že to není od páteře, že bude problém jinde, nemohou to být třeba plíce? Budu muset znovu k lékařce, protože to začíná být neúnosné, trvá to už 3 měsíce! ...prosím o radu, děkuji!

pozor

Autor: Marketa | Vloženo: 2011-07-12 22:22:22

Dobry den pani Saso, radeji si dojdete k lekari.. bolest leve ruky a na hrudniku byva od srdicka.. s cimz mam sve zkusenosti.. ale taky to mivam ze me pichy do hrudniku a nemuzu poradne dychat. posledne jsem mela brneni v pstech par dni a nakonec to bylo od blokle patere.

zlaté vejce ADIPEX

Autor: ivana | Vloženo: 2011-06-02 09:15:23

AHOJ PRODÁM 100 TABLET ZA 1600KČ ADIPEXU A NEBO 30 TABLET ZA 600 KČ TEL. JE 774301986

bolest pod lavim prsnikom, pichanie v pl

Autor: Alexandra | Vloženo: 2011-06-01 22:19:29

Dobrý deň,
už 3 deň keď si ľahnem do postele a chystám sa spať mám ťažkosti s dýchaním, pichá ma pod ľavým prsníkom , v srdci a v pľúcach, ale až tak že sa neviem poriadne nadýchnuť a ani pohnúť. Ten krč mi prechádza až do ľavej ruky takže mi to bráni aj v pohybe, otočiť sa. Prosím Vás vedeli by ste mi odpísať na môj mail, Ďakujem.

Přidat reakci