Doktoronline.cz - vše o zdraví a pro zdraví.

www.doktoronline.cz

Deníčky

Deníček Alenky

5. června 2007
12 roků, 5 měsíců a 10 dnů

Jedeme vlakem

ze dne 11. října 2009 | Mám 2 roky, 4 měsíce a 7 dnů
A jedeme
Venku je deštivé počasí a náš plán navštívit ZOO nevyšel. Taťka vymyslel náhradní řešení a to jízdu opravdovým vlakem. Mamka nabalila pláštěnku, deštníky, pití a malou svačinku. Na nádraží ve Svinově jsme koupili lístek a nastoupili do vlaku. Ve vlaku jsem byla nadšená, moc se mi jízda líbila - pořád jsem opakovala ještě jednou... Vláčkem jsme jeli do Děhylova, kde jsme se prošli a za hodinku jeli zpátky. Výlet byl super, měl však 2 chybičky: deštivé počasí a příliš krátká jízda , příště chci jet déle.

Opět v Broučku

ze dne 21. září 2009 | Mám 2 roky, 3 měsíce a 18 dnů
Tluče bubeníček .....
Začátkem září jsem byla ještě pár dní na chalupě s mamkou a tetou Leňuli, která nastupuje do školy až později. No a teď jsem natrvalo v Ostravě. Začala jsem opět chodit do Broučka a na cvičení. V Broučku si hrajeme, tančíme, zpíváme, kreslíme nebo něco vyrábíme. Znám spoustu písniček a říkadel, např. Beskyde, beskyde – umím zazpívat celou, legrační básničku Franta Rasů a všechny další z knížky Říkadel. Vlastně si pamatuji vše, co si s mamkou zpíváme a říkáme. Poznám červenou barvu – ta je jako jahůdka, ostatní jak kdy. Umím napočítat do pěti. Ráda pozoruji letadla, vrtulníky, popeláře jak vyprazdňují kontejnery, traktory, sekačky atd. Když chci dokážu se pořádně mračit a rozčilovat. Doma se musí poslouchat!

Výlet na Bílý Kŕíž

ze dne 25. srpna 2009 | Mám 2 roky, 2 měsíce a 21 dnů
Výlet na Bílý Kříž
Léto se chýlí ke konci, využíváme slunečné dny, a jsme na chatě s tetou Janou z Hranic a Barunkou. Dnes máme naplánovaný výlet na Bílý Kříž. Tedy přesněji vyjedeme na Visalaje a uvidíme kam dojdeme. Výšlap na Bílý Kříž byl velice náročný, mě začaly brzy bolet nožičky, a tak mě mamka nesla. Teta Jana vezla Barunku v kočárku a pořádně se „nadřela“.Cesta byla místy velice strmá a kamenitá. Nevím, která z mamek to měla jednodušsí, zda mě celou cestu nést nebo tlačit kočárek v nesjízdném terénu. Moje mamka chtěla několikrát výlet vzdát, ale teta ji povzbuzovala. Místy zase mamka povzbuzovala tetu, když nemohla pohnout s kočárkem. My jsme jim to samozřejmě vůbec neulehčovaly – samy jsme ušly tak 20 metrů a už jsme potřebovaly nosiče a voziče. Pokud se mamky vymlouvaly, že už nemůžou, tak jsme začaly brečet a to zabralo. No, nakonec jsme došly k cíly, kde jsme snědly oběd, podívaly se na ovečky a pštrosa. Cesta zpátky byla asi náročná, nevím. Usnula jsem v kočárku, který jsem si půjčila od Barunky. Mamka jela dolů velice opatrněji, ať ji někde nevypadnu. Hlavička mi pořádně skákala přes kameny. Zítra chceme jet do Aquaparku na Olešnou, už se těším na plavání. Výletům zdar !

Střevní viróza a konec s mlíčkem od mamky

ze dne 19. června 2009 | Mám 2 roky a 15 dnů
V neděli nás taťka zavezl na chatu, kde jsme měly s mamkou zůstat celý týden. Odpoledne jsem však začala zvracet a tak jsme jeli raději zase domů. Fuj, to mi bylo špatně. Pořád jsem zvracela a cítila se děsně unaveně. No, nakazila jsme se od mamky, které bylo 2 dny předtím moc špatně, ale domnívala se, že snědla něco špatného. Takže jsem na chatě roznesla akorát bacily – to měla teta radost! Nejhorší bylo, že jsem musela držet dietu, žádné mlíčko od mamky. Odstavení jsem - s občasným řevem - zvládla. Alespoň mi zůstalo spaní s rodiči v posteli.

Plyšoví kamarádi

ze dne 3. května 2009 | Mám 1 rok, 10 měsíců a 27 dnů
V posledních dnech jsem si oblíbila plyšové myšičky, medvídky, krtečka, pejsky, hrocha a další. Vyměnila jsem je za medvídkové puzzlíky, které jsem doposud pořád skládala, vozila v kočárku, jedla s nimi a spinkala. S plyšovými kamarády je velká zábava. Snídáme spolu, spinkáme, vozím je v kočárku, díváme se na Krtečka, koupu je. Dokonce mám dovoleno vzít jednoho vždy ven na procházku. Do mé sbírky přirůstají neustále další hračky, které nosím od Lucky, dostávám od babiček nebo koupí moje maminka.

Plínky nepotřebuji, ale někdy...

ze dne 16. dubna 2009 | Mám 1 rok, 10 měsíců a 10 dnů
Někdy to ještě nestihnu na nočník
Postupně mi mamka přestala dávat plínky. Na noc je nepotřebuji už delší dobu. Během dne se občas zapomenu a už mám mokro v kalhotách. Mamka se pak zlobí. No určitě to půjde jen k lepšímu.

Výlet do ZOO

ze dne 28. března 2009 | Mám 1 rok, 9 měsíců a 22 dnů
Já, táta a koza
Před 3 týdny jsem byla v ZOO s babičkou a dědou. Domů jsem přijela celá nadšená a pořád jsem opakovala - autem babijut a děda, slona a hrocha chrchrchrchrchr. Přeložím - jela jsem autem s babičkou a dědou, nejvíce mě zaujal slon a hroch, který dělal chrchrchr…Taťka a mamka mi slíbili, že jakmile bude hezké počasí, tak vyrazíme také za slonem a hrochem. V sobotu jsme tedy jeli do ZOO. Taťka mě vzal mezi kozičky, mamka tvrdí, že se bojí. Jedna koza utekla ven z ohrady. To byla legrace pozorovat, jak se ji snaží lidi zavézt zpátky. Dále jsem viděla žirafy, zebry, hrochy (jeden měl zavřené oči a spal), slona (jeden jedl trávu a zelí) a spoustu dalších zvířátek - mám zase o čem povídat. Asi se ze mě stane pravidelný návštěvník Ostravské ZOO.

Maškarní v Broučku

ze dne 20. března 2009 | Mám 1 rok, 9 měsíců a 14 dnů
Jako motýlek
Po krátké zimní přestávce opět chodíme s mamkou do Broučku. Teta nám vymýšlí různé zábavné programy. Na dnešek připadl maškarní bál. Všechny děti přišli v převlečení, já jsem měla tykadla a křidýlka jako motýlek. Na začátku jsme se jako vždy přivítali, zazpívali a zatančili. Poté nám teta připravila soutěže. Musím se pochlubit, že jsem byla hodně šikovná při nesení vajíčka na lžičce. Troufám si říci, že jsem se, jako jedna z mála dětí, soustředila a vajíčko mi vůbec nespadlo. Na závěr všechny děti dostali medaile za nejlepší masku.

Tančím ráda

ze dne 15. února 2009 | Mám 1 rok, 8 měsíců a 12 dnů
Tančím
Zima se zdá být nekonečná. Mám stále radost ze sněhu, ale mamka už dávno není nadšená tak jako já. Dlouhé dny si krátím občasným koukáním na DVD. Nejraději mám Krtka, kravičku Klárku a Dádu. S Luckou moc rádi tančíme na Dádu. Před samotným puštěním DVD musí být příprava. Oblečeme si šatičky, popřípadě šátky, tykadla a jdeme trsat. Nejraději mám písničku Alibaba. Musím se pochlubit, že mi tančení jde, snažím se napodobovat děti, mávám rukama, kroutím zadečkem, skáču a běhám dokola. Kromě tančení ráda koukám do knížek (hlavně večer s mamkou nebo taťkou), stavím si puzzlíky a skládací medvídky.

Hanička

ze dne 23. ledna 2009 | Mám 1 rok, 7 měsíců a 19 dnů
Moje sestřenice Hanička
V neděli 18.01.09, krátce po půlnoci, přišla na svět moje druhá sestřenice Hanička (3,80 kg a 51 cm). Teta Jana měla veliké bříško, ve kterém byla Hanička dlouhou dobu schovaná. Dnes jsem miminko poprvé spatřila. Hanička pořád spinkala, koukla na mě jedním očkem a to bylo vše. Žádné hraní, jen příkazy od mamky a tety, ať na ni nešahám, nelítám a nehulákám. No musím si počkat až vyroste a budeme společně dovádět jako s Luckou.