Doktoronline.cz - vše o zdraví a pro zdraví.


www.doktoronline.cz

Posilovací lekce v aerobiku

Pokud toužíme po harmonické a dokonalé postavě a chceme si udržet kondici, musíme pracovat na základních pohybových vlastnostech jakými jsou: vytrvalost, svalová síla, rychlost, obratnost a pohybový rozsah.
Dnešní trend v aerobicu dbá na správně stanované zatížení a dávkování, střídání nízkého a vysokého aerobicu. Jednotlivé prvky rozvíjí také vytrvalost a zlepšují schopnosti oběhového systému a všech orgánů, které spolupracují při transportu kyslíku.

Trénink síly

Trénink síly je základním předpokladem pro tvarování našeho těla. Možností jak, trénovat sílu, je několik. Jednou z nich je pravidelné návštěva posilovny pod dohledem kvalifikovaného instruktora. Další možností je navštěvovat posilovací aerobicové lekce (body, styling, P – class, kondiční posilování..), které jsou zaměřeny převážně na tvarování kritických partií u žen ( břicho, hýždě, stehna).

Dyna – band

Dyna – band je posilování pomocí krátké gumy. Při cvičení si navlékáme gumové pásky nad kotníky, pod kolena nebo s nimi můžeme posilovat horní polovinu našeho těla. Vhodné je použití dvou gum, které jdou spojit. Cvičí se na pomalejší rytmus hudby tak, aby cvičící mohli udělat pohyb správně a koordinovaně.

Jak odstranit svalovou atrofii

Pokud jsme po nějakém úraze , dlouhodobé nemoci nebo chceme zlepšit své pohybové stereotypy, nesmíme ve svém cvičebním programu zapomenout také na protažení zkrácených svalů a posilovací série musíme začít s velmi malými zátěžemi a jejich zvyšování musí být pozvolné. Velký důraz klademe na to, aby cviky byly prováděny správně. Je také důležité zařazovat prvky na rozvoj správného držení těla.

Pokud chceme ovlivnit jisté svalové partie

Při cíleném tréninku v posilovně na určité svalové partie bychom měli zařadit preferované skupiny na začátek celého cvičebního programu a kombinovat více cviků včetně kombinací cviků o supersérii. Je nutné sledovat, jak reaguje cílená skupina svalstva na jednotlivé typy zátěží a zda dochází k rovnoměrnému rozvoji svalových skupin. Pro rozvoj síly se doporučuje nejlépe 3 – 6 opakování a pro rozvoj svalové hmoty 8 – 15 opakování.
autor: - bb -

Přihlášení



Zapomenuté heslo

Další články

Milováním k věčnému mládí

Milováním k věčnému mládí Čerství milenci jsou stále naladěni na sex. Po letech soužití hladiny chemikálií poklesnou a teprve pak vyjde najevo, jak často si který z partnerů přeje pohlavní styk. Ženy o něj většinou stojí o něco méně, což může být dáno tím, že potřebují spíš náruč a pohlazení, nebo jejich partner zanedbá fázi předehry a chuť na sex se nedostaví. celý text

Největší dietní chyby

Největší dietní chyby Takřka denně běží v médiích reklamy o bezpracném hubnutí, zázračných pilulkách, účinných náplastích a mnoha jiných prostředcích, které nám slibují rychlé a bezpečné hubnutí. Ve většině případech jde pouze o to, rychle a snadno vylákat co nejvíce peněz z našich peněženek. Přebytečných kilogramů se můžeme trvale zbavit pouze změnou stravovacího režimu a adekvátním množstvím pohybu. celý text

Zlatý lék

Zlatý lék Med se už před 4000 lety používal jako léčebný prostředek. Tento přírodní produkt byl znám jako sladidlo už v době kamenné. Medu si vážili staří Řekové. Sám Hippokrates mu při svých léčbách s oblibou holdoval. Tělo se díky medu může lépe bránit proti nemocem, aktivovat ochablé procesy látkové výměny, a posilovat tak životní energii. Nejslavnějším medem na světě je tymiánový, který pochází z Řecka. celý text

Vady páteře

Vady páteře Podle statistik má až třetina dětí vadné držení těla, ochablé zádové svalstvo nebo vychýlenou páteř. Nejčastější diagnózou je skolióza, tedy vybočení jinak rovné páteře. První odhalení učiní většinou pediatr při preventivní prohlídce. celý text

Co tajíte svému lékaři?

Co tajíte svému lékaři? Říkáte svému lékaři všechno, nebo si myslíte, že ho „to" nemůže zajímat? Na slova jako zdržování nebo obtěžování zapomeňte, vždyť lékař je za svou péči placený a měl by se chovat jako profesionál. celý text

Diskuse k článku

Zatím nikdo nevložil příspěvek. Buďte první.

© Doktororonline.cz | Reklama